https://toystoriz.co.il/

זמני הספקה מהירים עד 5 ימי עסקים | משלוחים לכל רחבי הארץ | משלוח חינם ברכישה מעל - 299 ש"ח

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

שאלות ותשובות

בחרו את הפריטים שברצונכם לרכוש, סמנו אותם והוסיפו לסל הקניות. משם תוכלו לעבור על ידי לחיצה על כפתור מעבר לקופה  שנמצא בצד שמאל למעלה. בעמוד הקופה תתבקשו להזין את השדות הקיימים כמו: כתובת המשלוח, איש קשר, טלפון, שיטת משלוח ואמצעי התשלום. בשלב זה תפתח אפשרות להזין את פרטי כרטיס האשראי. לאחר שהשלמתם את הרכישה בהצלחה תעברו לעמוד אישור הרכישה ובו מספר האישור הייחודי של ההזמנה שלכם.

הזמנות באמצעות האתר בלבד.

המלאי במחסן והאתר מסונכרנים, כל מה שקיים במלאי מופיע באתר וזמין לרכישה. בנוסף, במידה והמוצר שחיפשתם אזל מהמלאי ניתן להירשם ולקבל מייל ברגע שחוזר.

לא ניתן לשלם במזומן. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (ויזה, מאסטרקארד, ישראכארט ואמריקן אקספרס).

לאחר ביצוע ההזמנה יישלח (תוך מספר דקות) מייל עם פרטי ההזמנה ומספרה, למייל אותו בחרתם להזין בחשבונכם באתר. לתשומת לבכם, מייל זה אינו מעיד על אישור ההזמנה אלא על כך שפרטיכם נקלטו במערכת בהצלחה. אישור ההזמנה ישלח אליכם למייל רק לאחר בדיקת פרטי אמצעי התשלום, קבלת אישור חברת האשראי, ובתנאי שהמוצרים שהזמנתם נמצאים במלאי.

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על “החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״. סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה הועברה לדואר או לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו. סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-16:00  בווטסאפ באתר לכל בקשה שלכם.

נוכל לסייע לך בביטול ההזמנה באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין.

החלטתם להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל הטבות, קופונים ומידע לפני כולם? מעולה! לניהול ההרשמ

כתובת למשלוח היא הכתובת אליה תסופק ההזמנה. כתובת לחיוב היא כתובת הגורם המשלם, כלומר בעל כרטיס האשראי. חשבונית ההזמנה נשלחת לכתובת המייל המעודכנת ב”חשבון שלי”.

האתר פעיל 24/7, ולכן תוכלו לבצע הזמנה באתר מתי שרק תרצו.

בסל הקניות תוכלו לצפות בכל המוצרים שהוספתם לסל. תוכלו לעדכן את הכמות שלהם ואף להסיר אותם מהסל. במידה וערכתם שינוי בסל, יש ללחוץ על הכפתור “עדכן את סל הקניות” לאחר שתסיימו. בנוסף, מכאן תוכלו להמשיך בקניות או לגשת לקופה להשלמת תהליך ההזמנה.

למימוש קופון הנחה, יש לגשת בסיום הוספת הפריטים שברצונכם לרכוש, לעמוד הקופה ולהזין את קוד הקופון בשדה > האם ברשותך קוד קופון? ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור “החל”. אנו ממליצים לכם להירשם לניוזלטר שלנו, מדי פעם אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם במידע חדש, קופונים ומבצעים אטרקטיביים ושווים במיוחד.

הפריטים שרכשת יישלחו אליך באמצעות חברת שליחויות, במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. אם בחרתם באפשרות של שליח עד הבית, תקבלו את החבילה בתוך 5  ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה. החלוקה תתבצע בכפוף לתנאי ההספקה של חברת ההפצה. אם בחרתם באפשרות של איסוף מנקודת איסוף החבילה תגיע לנקודת האיסוף שבחרת תוך 5 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.

יש לנו 2 סוגי משלוחים:

  1. משלוח לכל הארץ תוך 5 ימי עסקים- חינם ברכישה מעל 299 (פחות מכך 30ש”ח).
  2. משלוח אקספרס מהיום להיום עם Gett בהזמנה עד השעה 14:00 או היום למחר בהזמנה לאחר השעה 14:00 חינם ברכישה מעל 299 ש”ח (מתחת לכך 30 ש”ח דמי משלוח) לרשימת האזורים המפורטת כאן בלבד. השירות פעיל בימים א׳-ה׳, שעות הפצת המשלוחים הם 18:00-23:00.

מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות הפצת המשלוחים (הכתובת בה אתם נמצאים ברוב שעות היום).

שליח מהיר ושליח עד הבית – 30 ש”ח

משלוח מהיר מהיום להיום עד השעה 14:00- 35”ח.

משלוח מהיר מהיום למחר מהשעה 14:00 – 35ש”ח.

שליח מהיר ושליח עד הבית ברכישה מעל 299 ש”ח – חינם

כן. במידה והזמנתם מוצר באמצעות שליח, אתם חייבים להיות בכתובת שאליה הזמנתם את המוצר. ברגע שהשליח יצא לכיוונכם, הוא יתאם אתכם את מסירת המשלוח. בנוסף, תקבלו על כך גם התראת SMS  לטלפון הנייד שלכם.

מומלץ לבחור כתובת שיהיה לכם נוח לקבל בה את המשלוח, למשל בכתובת מקום העבודה/ אצל השכנה הנחמדה וכדומה.

נוכל לסייע לך באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-16:00  בווטסאפ באתר לכל בקשה שלכם.

בהחלט. להלן פירוט:

עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 600 ₪

מצטערים אנחנו לא סולקים עם PayPal.

האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל (SSL), ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה.

החיוב יתבצע רק לאחר אימות פרטי כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע הרכישה. רק אז תיחשב ההזמנה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנתם – כל זאת בתנאי שפרטי ההזמנה נקלטו בהצלחה במערכת, ובלבד שהפריטים שהזמנתם מצויים במלאי.

כן, ניתן להחזיר את המוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. ראשית, יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש וכי הוא מוחזר באריזתו המקורית (שלא נפתחה). את המוצר יש להחזיר לא יאוחר מ-14 יום מיום קבלתו. יש לדבר איתנו דרך הווטסאפ ונגיע לאסוף אותו ,  ברגע שנקבל את המוצר חזרה נזכה אתכם זיכוי כספי מלא ואישור אודות הזיכוי יישלח אליכם למייל.

אנחנו מזכים את אמצעי התשלום בו חויבת עבור ההזמנה. עם אישור הזיכוי תישלח אליכם חשבונית במייל. במידה ולא ראיתם זיכוי לחשבונכם בתוך 14 ימי עסקים, צרו עמנו קשר באמצעות כפתור הווטסאפ באתר 

האתר נמצא בשלבי ספירת מלאי

אנו נשוב לפעילות בהקדם האפשרי

כרגע לא ניתן להזמין מוצרים איתכם הסליחה